Friday, August 7, 2015

SPA

Etter 40 dager på sjøen i sommer ga verdens beste Knut meg en nydelig gave, nemlig et opphold på Farris bad i Larvik, og en mer perfekt gave kunne jeg vel aldri fått. Et nydelig hotell, med en deilig 3-retters middag og ikke minst et herlig spa, som de selvfølgelig er mest kjent for. Jeg kjente kroppen min var takknemlig for de forskjellige typene saunaer, både innendørs og utendørs jacuzzier og den avslappende atmosfæren der inne. Begge dagene av oppholdet vårt var vi flere timer inne på spaet, og jeg har sjelden vært så lei meg for å reise fra et hotell som jeg var torsdag ettermiddag.

After 40 days at sea this summer, Knut gave me a nice present: a stay at Farris bad, a spa hotel in Larvik, Norway. It was a lovely stay that my body really needed, with several saunas and jacuzzis, nice meals and a relaxing atmosphere. 









Fin kveld i Larvik! Nice evening in Larvik.



No comments:

Post a Comment